Супровід створення бізнесу

Повністю беручи на себе організацію і вирішення всіх питань, пов'язаних з відкриттям і реєстрацією компанії, серед яких отримання необхідних дозволів на здійснення діяльності, розробка структури компанії, розробка системи управління підприємством, ми забезпечуємо нашим Клієнтам легкий старт їх бізнесу. Ми не просто сприяємо у проведенні реєстрації юридичної особи або отриманні певного дозволу. Ми повністю супроводжуємо Клієнта на всіх етапах відкриття бізнесу від прийняття рішення про створення, до укладення перших контрактів, допомагаючи приймати правильні рішення і мінімізувати ризики, пов'язані з господарською діяльністю.

Створення юридичних осіб та реєстрація фізичних осіб – підприємців

Ви хотіли б вести комерційну діяльність? Ми візьмемо на себе всі питання, пов'язані з реєстрацією Вашої юридичної особи або зареєструємо Вас в статусі фізичної особи-підприємця. Підготовка всіх необхідних документів, представництво Ваших інтересів в усіх державних органах, черги і здійснення платежів, пов'язаних з реєстрацією - це наша турбота, від Вас потрібні лише рішення з ключових питань.

В результаті надання послуг Ви отримуєте повний пакет документів, активний банківський рахунок у вказаному Вами банку і печатку суб'єкта господарської діяльності.

У разі необхідності, ми готові надати допомогу у визначенні умов партнерських взаємовідносин, оренді офісу, працевлаштуванні іноземних громадян, а також будь-яких супутніх питаннях.

Перереєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Світ навколо нас постійно змінюється, що вимагає відповідної реакції на ці зміни. Ми пропонуємо супровід процедури реєстрації змін у статусі суб'єктів господарської діяльності: зміна складу учасників, зміна місцезнаходження юридичної особи, зміна органів управління, зміна керівника або видів діяльності підприємства, створення відокремлених підрозділів та інше. Все це ви можете зробити і самостійно, а можете передати на аутсорсинг тим, хто займається цим щодня.

Відкриття представництв іноземних компаній

Вхід іноземної компанії на український ринок може бути поступовим. Представництво - це перший крок, який дозволить Вам:

  • вести маркетингову політику і займатися просуванням Вашого бренду, користуючись при цьому спрощеною системою оподаткування;
  • оцінити потенціал ринку і досягти стартового обороту торговельних операцій, який дозволить прийти на ринок на тривалий термін.

Слід зазначити, що представництво іноземної компанії може отримати статус постійного представництва та вести звичайну господарську діяльність нарівні з юридичною особою. Даний варіант ведення бізнесу має як свої переваги, так і недоліки.

Повний супровід проекту відкриття будь-якого типу представництва іноземної компанії на території України ми готові взяти на себе від першого обговорення мети відкриття до комплексного супроводу поточної діяльності представництва, включаючи кадровий та бухгалтерський облік, юридичний супровід, юридичне консультування, зокрема з питань податкового законодавства України.

Ми також готові надати допомогу в оренді офісу, отриманні службових карток для іноземних співробітників представництва і будь-яких інших супутніх питаннях, пов'язаних з поточною діяльністю представництва.

Створення громадської чи благодійної організації

На сучасному етапі розвитку суспільства особливої актуальності набуває діяльність громадських об'єднань та благодійних організацій як структурних елементів цього суспільства і засобу формування громадянської культури.

Діяльність таких організацій забезпечує реальні умови, що сприяють всебічному прояву особистості як суб'єкта соціальних відносин, надає змогу громадянам впливати на законотворчі процеси, на характер і хід реалізації соціально-культурних програм, попереджати або мінімізувати проблеми в сфері економіки, екології, історичної культури, духовно-морального життя. Також, вищезазначені організації сприяють запобіганню росту злочинності, затверджують благодійність як суспільну цінність, сприяють зміцненню демократії, гуманізму, прав і свобод людини.

Якщо Ви думаєте про необхідність створення таких організацій, але не знаєте яку форму вибрати, ми допоможемо Вам розібратися в тому, чим вони відрізняються. Сподіваємося, що ця інформація буде для Вас корисною. Пропонуємо Вам ознайомитися з порівняльною характеристикою громадських об'єднань та благодійних організацій.

Супровід процедури придбання/продажу діючого бізнесу

На сьогоднішній день процеси глобалізації є незворотними, а угоди купівлі / продажу бізнесу стали повсякденною практикою. При цьому дані угоди купівлі-продажу бізнесу мають свою специфіку і сполучені з істотними ризиками, як для продавця, так і для покупця бізнесу.

Маючи всі необхідні ресурси (зокрема, юристи, аудитори, оцінювачі, фахівці в ІТ сфері), наша група готова взяти на себе комплексний супровід подібних проектів, які залежно від потреб Клієнта можуть включати в себе:

  • структурування бізнесу, що продається;
  • Due Diligence (правовий аудит) бізнесу;
  • організацію та супровід переговорів сторін;
  • отримання дозволів Антимонопольного комітету України;
  • підготовку та супровід укладення угод.

Всі згадані процедури спрямовані в першу чергу на мінімізацію ризиків, пов'язаних з придбанням або продажем компанії з уже наявною історією, а також належним врегулюванням правовідносин сторін угоди.

Ведення бухгалтерського обліку

Якщо Ви не маєте бажання заглиблюватися в тонкощі ведення бухгалтерії, податкового обліку та здавання звітності, якщо Ви цілковито зайняті розвитком Вашої справи, то наші співробітники можуть повністю взяти на себе цю функцію. Ми готові запропонувати:

  • розробку облікової політики компанії,
  • обробку первинної бухгалтерської документації,
  • розрахунок заробітної плати,
  • заповнення бухгалтерських та податкових регістрів (1С),
  • підготовку та здачу звітності,
  • попереднє інформування клієнтів про фінансові результати їх діяльності і податках, що плануються до введення.

Також ведення бухгалтерського обліку може включати і складання первинної бухгалтерської документації (платіжні доручення, акти виконаних робіт, товарні накладні, рахунки). Така співпраця допоможе виділити додатковий вільний час, який можна використати для подальшого розвитку Вашого бізнесу.

Центр навчання / підвищення кваліфікації - бухгалтерський і податковий облік

Ви як керівник бізнесу, чудово розумієте, що від рівня професіоналізму кожного члена Вашої команди залежить процвітання компанії. Особливо це стосується бухгалтера, через голову і руки якого проходить оборот всіх фінансових ресурсів Вашої компанії. Забезпечивши підвищення кваліфікації бухгалтерів, Ви гарантовано інвестуєте в розвиток Вашого бізнесу.

Отримавши професійне навчання (інформацію про новинки в законодавстві та практичні навички) від фахівців нашої компанії, що мають багаторічний досвід роботи як в якості співробітника-бухгалтера компанії, так і аудитора-консультанта, і оволодівши новими методиками ведення бухгалтерського обліку, Ваші бухгалтери стануть більш ефективними у веденні обліку і аналізі фінансового стану Вашої компанії, навчаться використовувати вигідні схеми побудови угод з точки зору їх податкових наслідків.

Форму такого навчання обирайте Ви: семінар для масової аудиторії або персональний коучинг на базі Вашої компанії чи виїзна сесія.

Супровід відкриття точок роздрібної торгівлі

Ви визначилися з направленістю Вашого магазину, відпрацювали маркетингову і комерційну концепцію, підібрали приміщення і продумали дизайн, підготували підґрунтя для співпраці з постачальниками… Проте необхідність отримання численних дозволів: на розміщення об'єкта торгівлі та реклами від контролюючих органів, зокрема, СЕС та МНС, реєстрація касового апарату тощо - може завадити Вашій чудовій ідеї здійснитися вчасно.

Можливо, найоптимальнішим для Вас варіантом стане інвестування невеликої частини коштів в наші послуги, що вивільнить час і ресурси для творчої складової Вашого проекту, натомість Ви отримаєте повний пакет усіх необхідних дозволів та погоджень в обумовлені терміни.

Отримання ліцензій та дозволів, сертифікація продукції

Деякі види діяльності в Україні підлягають ліцензуванню або можуть здійснюватися лише після отримання спеціальних дозволів. І рано чи пізно, незалежно від сфери Вашої діяльності, Вам може знадобитися оформлення тієї чи іншої дозвільної документації, чи то санітарно-епідеміологічний висновок Міністерства охорони здоров'я, атестація та внесення до реєстру засобів вимірювальної техніки або сертифікати відповідності продукції УкрСЕПРО чи отримання відмовного (роз'яснювального) листа про відсутність необхідності сертифікації.

Ми готові отримати для Вас різноманітні дозволи МНС, СЕС, УкрСЕПРО, МОЗ, Укрчастотнагляду, Мінприроди, СБУ, ТПП, Мінекономіки, зареєструвати Технічні Умови та багато іншого.

Кадрова документація, колективні договори

Персонал - це одна з найбільших цінностей будь-якої компанії, оскільки на формування ефективної команди йде тривалий час. При цьому сфера трудових відносин до цього часу залишається найбільш складною як для Роботодавця, так як законодавець у багатьох ситуаціях в першу чергу захищає інтереси працівника, так і для співробітника, який часто не має чіткого уявлення про свої права.

Ми допоможемо Вам отримати відповіді на всі Ваші питання: знайти і оформити документально баланс прав і обов'язків співробітника і Роботодавця, врегулювати питання матеріальної відповідальності, організувати облік робочого часу так, як це необхідно Вашій компанії, не виходячи при цьому за рамки законодавства, підкажемо, як правильно вчинити в конфліктних ситуаціях або, при необхідності, захистимо Ваші інтереси в суді.

Ми можемо взяти на себе:

  • організацію кадрової роботи компанії;
  • належне оформлення трудових правовідносин з працівниками;
  • розробити трудові договори, посадові інструкції, внутрішні документи та положення компанії (такі як правила внутрішнього трудового розпорядку, положення про преміювання, захист комерційної таємниці та конфіденційної інформації);
  • розробку і супровід процедури узгодження колективного договору, а також його подальшу реєстрацію.

Крім того, ми можемо запропонувати всі види послуг, пов'язаних з працевлаштуванням іноземних громадян.

Акредитація на митниці

Якщо Ваша діяльність пов'язана із зовнішньоекономічною діяльністю (експортно-імпортні операції), Вам не уникнути акредитації на митниці. Ми забезпечимо правильне оформлення всіх необхідних для акредитації документів, і посприяємо у їх подачі до органів митної служби та прискоренні процесу акредитації.

Корпоративний секретар

Корпоративний секретар - це одноособовий, незалежний орган акціонерного товариства (АТ), що здійснює правове, організаційно-технічне забезпечення та координацію роботи органів управління АТ, а також обмін інформацією між ними та акціонерами і (або) інвестором. Таким чином, Корпоративний секретар це єдина ланка, що забезпечує повноцінний взаємозв'язок між менеджментом і акціонерами компанії.

Необхідність існування в акціонерному товаристві, Корпоративного секретаря обумовлена Законом України "Про акціонерні товариства", прийнятим 17.09.2008 року.

В компаніях з великою кількістю акціонерів та менеджерів існує реальна необхідність підбору штату професійних співробітників в апарат Корпоративного секретаря, що в свою чергу призведе до витрат компанії (оплата праці, відпустка, лікарняні, організація робочих місць, встановлення та підтримання програмного забезпечення тощо).

Ми пропонуємо Вам скористатися послугою «Корпоративний Секретар», яка передбачає делегування функцій Корпоративного секретаря акціонерного товариства нашим юристам, що є спеціалістами в питаннях корпоративного права та управління.

Аутсорсинг та аутстаффінг

«Аутсорсинг» і «Аутстаффінг» - два близькі, але різні західні терміни, які відносно нещодавно увійшли в наше життя і міцно зрослися з поняттям економії. Прийнявши рішення використовувати їх одного разу, компанія отримує постійне джерело скорочення витрат, за рахунок звільнення фінансових, організаційних та людських ресурсів, що дозволяє зосередиться на розвитку нових і вже існуючих напрямків, сконцентрувати сили на ключових процесах бізнесу.