2 жовтня 2013 року в парламенті зареєстрували новий законопроект № 3347 про внесення доповнення до Закону України «Про рекламу” щодо обмеження реклами.

Проектом планується внести досить різкі зміни до законодавства України у сфері реклами. Зокрема передбачається заборонити на радіо та телебаченні рекламу будь-яких товарів чи послуг у дні, які оголошені днями жалоби, днями пам’яті, а також в святкові і неробочі дні.

Відповідно до статті  73 Кодексу законів про працю святковими і неробочими днями в Україні вважаються: Новий рік, Різдво Христове, 8 березня, 1 і 2 травня, День Перемоги, День Конституції та День незалежності України.  Також робота не провадиться в дні релігійних свят на Пасху (Великдень) та на Трійцю.    

На пленарному засіданні Верховної Ради України доповідати стосовно законопроекту буде народний депутат України Миримський Л.Ю, який і є ініціатором документу. За його словами, що зазначені у пояснювальній записці до законопроекту, прийняття такого доповнення до Закону України «Про рекламу»  підвищить відповідальність на ринках теле- та радіомовлення, сприятиме реалізації та збереженню народної пам‘яті та традицій, існуючих в нашому суспільстві, зніме психологічний і культурний дисонанс та напругу в суспільстві, які вносяться рекламними роликами в особливі для українців дні.

Крім того, Миримський вважає, що  реклама в Україні, особливо на радіо та телебаченні, часто стомлює, набридає та дратує споживача і носить здебільшого нав’язливий та агресивний характер. 

На сьогоднішній день в Україні на трансляцію реклами в святкові або жалобні дні немає таких законодавчих обмежень. Тому поки що невідомо чи готові до таких змін учасники ринку та споживачі і як відреагує на таку заборону суспільство у разі прийняття вищезазначеного законопроекту.

Поделитесь этой заметкой в социальных медиа: