У рамках проекту що реалізовується за підтримки спільної програми Європейського союзу та Ради Європи «Зміцнення інформаційного суспільства в України», ГО «Партнери цифрового правозахисту» забезпечували роботу гарячої лінії безкоштовної правової допомоги щодо порушення прав людини в мережі Інтернет.

Ми розповідали про права, які належать Інтернет-користувачу, а також надавали базові поради та рекомендації щодо механізмів відновлення порушених прав у мережі Інтернет.

Під час телефонних консультацій найчастіше ставились такі питання: 

  • Які загальні права має Інтернет-користувач?
  • Де законодавчо закріплені права Інтернет-користувачів?
  • За яких підстав може бути видалено Ваш пост або обліковий запис в Інтернеті?
  • Чи законно обмежувати доступ до певної інформації в Інтернеті?
  • Як захистити свої персональні дані в мережі Інтернет та чи можна їх не розкривати?
  • Хто має доступ до Вашої приватної кореспонденції в Інтернет-просторі?
  • Як захистити дитину в Інтернеті?

Наразі поширеною є думка про неможливість захисту прав людини в онлайновому середовищі через відсутність єдиного профільного закону щодо прав і обов'язків Інтернет-користувачів. Саме з метою підвищення обізнаності серед Інтернет-користувачів та надання їм ефективних механізмів захисту порушених прав ми і створювали цю гарячу лінію.

Поділіться цією статтею в соціальних медіа: